سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموعه ورزشی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه ارومیه با مبلغ هزینه شده 220 میلیارد ریال بزرگ ترین طرح آماده بهره برداری است.
وی ادامه داد: وزارت علوم در حال تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در حوزه های مختلف تحقیقات و فناوری در راستای بهره گیری از آن ها برای پیشرفت جامعه است.
وی اضافه کرد: پیوند زدن بین پیشرفت های علمی دانشگاه ها و نیازهای جامعه از دغدغه عای وزارت علوم در 4 سال فعالیت دولت یازدهم بوده که در دولت دوازدهم نیز جزو اولویت ها است.
سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز داشت: هرچه بیشتر بتوان پیشرفت های علمی و نیازهای جامعه پیوند ها را مستحکم تر کرد روند عمران کشور سرعت بیشتری می گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایران دارای جایگاه خوبی در سرعت علمی بین سایر کشورها است و سرعت بخشی بیشتر به این روند از نکته های مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
سید ضیاء هاشمی روز دوشنبه ضمن افتتاح چند طرح عمرانی در بندرعباس، نشستی با رئیسان دانشگاه های استان هرمزگان داشته و در شورای اداری این استان نیز شرکت می کند.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.