به گزارش ایرنا، جاسم جادری یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان هرمزگان افزود: درخواست ها باید از حد درخواست های صنفی بالاتر برود.
وی ادامه داد: در این نشست انتظار داشتم درخواست های کلان و اساسی مانند خصوصی سازی شرکت ها و کارخانه های دولتی در راستای اصل 44 قانون اساسی، یا تحویل گرفتن طرح های عمرانی نیمه تمام صحبت شود.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: دوران سرمایه گذاری و تصدی گری دولت در اقتصاد به پایان رسیده و پیشکسوتان و افراد صاحب تجربه و ایده به صراحت بگویند اگر جای استاندار و مدیریت اجرایی بودند چه می کردند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: بعد از شکستن تحریم های اقتصادی، نوبت به شکستن بوروکراسی (کاغذبازی و مراحل دست و پاگیر اداری) است.
جادری متذکر شد: حضور انجمن ها، نمایندگان اصناف و تشکل های اقتصادی در کارگروه های اقتصادی ضروری است و از این پس نشستی که فعالان اقتصادی در آن حضور نداشته باشند تشکیل نمی دهیم.
استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: با استفاده از ایده های صاحبنظران اقتصادی بخش خصوصی، شیوه نامه های اجرایی در استان اصلاح خواهد شد و چنانچه ایجاد تغییرات فراتر از اختیارات استانی باشد، برای تصمیم گیری به سطح ملی منعکس خواهد شد.
حدود 100 نفر از فعالان اقتصادی بخش خصوصی و مدیران اتاق های بازرگانی استان شب گذشته در هم اندیشی با استاندار هرمزگان شرکت کرده و نمایندگان آن ها به طرح مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.
2094/7408
خبرنگار:هومن محمد کرمی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.