به گزارش ایرنا ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود : شورای شهر باید اولویت ها را به طور دقیق به دست بیاورد و اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارد ، از نظرات افراد متخصص استفاده کند.
وی با اشاره به اهمیت سمت شهرداری اظهار داشت : مسئولیت یک جمعیت 500هزار نفری بر گردن شهردار است و باید بداند اگر در این زمینه غفلت کند ، این مردم خدایی دارند که ناظر بر امور است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس یادآور شد : تمام شهرها شامل این شرایط هستند و اگر انجام وظیفه و نظارت ها دقیق باشد ، بندرعباس و سراسر کشور زیبا خواهند شد.
آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به روز کارمند( چهارم شهریور) خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک موهبت و توفیق بزرگ دانست و از کارمندان خواست قدردان این فرصت باشند.
به گفته امام جمعه بندرعباس ، کارمندان از لحظه ورود به اداره متعلق به خود و خانواده اشان نیستند و باید وقت خود را به طورکامل در اختیار مردم قرار دهند و در غیر این صورت حقوقشان حرام خواهد بود.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: زمانی که کارمند صرف تماس تلفنی با خانواده می کند ، غصبی است و از این جهت غاصب محسوب می شود.
وی همچنین به دولت توصیه کرد به مسئولیت خود در برابر کارمندان عمل کرده و با رفع دغدغه های معیشتی ، زمینه افزایش اشتیاق کاری کارمندان را فراهم کند.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ایران با 17هزار شهید قربانی تروریسم است و آمریکا بزرگ ترین تروریست بین المللی است.
2094 /6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.