به گزارش ایرنا، زهرا یعقوب نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره از انتخابات، تعداد 235 نفر از بانوان به شوراها راه یافتند که این اعتماد و نگاه ویژه به بانوان در هرمزگان، توجه کشور را به خود جلب کرده است.
وی بیان داشت: سه نفر از بانوان در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه و رودان جز نفرهای برگزیده اول در بین منتخبان مردم در هرمزگان بودند که این امر در یک استان مرزی با ترکیب جمعیتی متفاوت نشان‌ دهنده رشد و حضور موفق و توانمند بانوان در حوزه های مختلف مدیریت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده که این اعتمادسازی را بوجود آورده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اظهارکرد: در دولت تدبیر و امید تلاش ‌های بسیاری صورت گرفت تا میزان حضور بانوان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی به ‌دور از تعصب و تبعیض، تقویت شود و امروز شاهد نتیجه آن هستیم.
گفتنی است در دولت دبیر و امید 48 زن در هرمزگان شامل هشت نفر مدیرکل دستگاه های اجرایی، 19 معاون مدیرکل و 21 مدیر ادارات شهرستان های استان از به عنوان مدیر منصوب شدند این نشان دهنده ارتقاء جایگاه زنان در دولت و میل این قشر به مشارکت در فعالیت های اجتماعی است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.