به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی جعفری یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز استان از پیشگامان راه اندازی این سیستم با جدیدترین برنامه های موجود و جزء اولین شرکت ها در کشور محسوب می شود.
و افزود: نشت یابی در حداقل ترین زمان و گزارش دهی نشت گاز از 24 ساعت به کنترل لحظه ای و همچنین عملکرد لحظه ای کارکنان نشت یاب،صرفه جویی در هزینه های تردد و کاهش 70 درصدی حوادث ناشی از نشت گاز از مهمترین مزایای این طرح می باشد.
وی این سیستم را از الزام های ضروری گاز استان عنوان کرد و گفت: داده های این سیستم به صورت آنلاین از دفتر مرکزی واقع در شرکت گاز استان قابل مشاهده است.
جعفری امکان تهیه انواع گزارش از نشت ها، برنامه ریزی سریع در مواقع بحرانی، وجود بانک اطلاعات جامع برای حفظ اطلاعات جمع آوری شده، افزایش سرعت و دقت در روند کار، امکان لینک با نرم افزار امداد، انواع آمارگیری از وضعیت نشت یاب ها در ناحیه ها، شفاف سازی نحوه کارکرد و امکان ثبت نشتی براساس برنامه زمانبندی را از دیگر مزایای سیستم مذکور عنوان کرد.
هم اکنون به طور کلی بیش از پنج هزار و 496 مشترک در هرمزگان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که از این تعداد 18 ایستگاه CNG و چهار نیروگاه (شامل نیروگاه خلیج فارس ، نیروگاه حرارتی بندرعباس، نیروگاه ایسین و نیروگاه مپنا قشم) را نیز شامل می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.