به گزارش ایرنا، سردار دریادار علیرضا تنگسیری چهارشنبه شب در آیین عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهدیه شهدای گمنام قشم گفت: ایالات متحده بارها از جمله در قائله تیر سال 78 تهران با صدور بیانیه های واهی خواستار رعایت حقوق بشر از سوی ایران شده در حالی که خود آنها بزرگترین نقض کننده حقوق بشر دنیا هستند.
وی افزود: ایالات متحده برای نخستین بار در تاریخ بشر 2 بمب اتمی در 2 شهر کشور ژاپن پرتاب کرد، مادر بمب ها را ساخته و برای نخستین بار در کشور افغانستان آزمایش کرد و با این شرایط دم از حقوق بشر می زند.
جانشین فرماندهی ندسا بیان کرد: ایالات متحده زرادخانه های اتمی غیرقابل باوری در خاک خود احداث کرده از جمله 200 کلاهک اتمی در اختیار رژیم اشغالگر قدس گذاشت و بمب های ساخت آنها توسط آل سعود مردم بحرین را به شهادت می رساند اما در هیچ یک از این مسایل بحث حقوق بشری به میان نمی آید.
او اضافه کرد: رفتارهای آل سعود در حاشیه های عربستان حتی منجر به فریادهای حقوق بشری نمی شود اما برای تجمع و اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران بیانیه های حقوق بشری صادر می کنند که این رفتار به طور قطع برابر با معنای مستکبر است.
دریادار تنگسیری در ادامه عنوان کرد: خداوند برای ایستادگی در برابر مستکبران به مومنان وعده یاوری داده و شهدا به استناد آن رفتند تا ما بمانیم، امروز پارسی سخن بگوییم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم.
وی با بیان اینکه عاقبت راه رزمندگان راه حق شهادت است، گفت: شهدای گمنام با گذشتن از جان و خانواده خود زمانی به میان جامعه بازگشته اند که نسل جدید در کشور پا به میدان گذاشته تا با عطر خود راه را نشان دهند تا جوانان به اشتباه نروند.
جانشین فرماندهی ندسا با اشاره به مقام والای شهدا به استناد قرآن کریم افزود: در شرایطی که دنیای کفر و ابرقدرت ها با ما در ستیز است، شهدا به ویژه شهدای گمنام امامزاده های عشقی هستند که با حضورشان منجر به استحکام پایه های انقلاب اسلامی شدند.
او بیان کرد: شهدا با ایمان و اعتماد به وعده الهی برای دفاع از کشور و استحکام دین رفتند و پس از سال ها هجرت به عنوان میهمان بازگشته اند و اگر آنها نبودند امروز همچون زمان طاغوت خانواده، حجاب و عفاف معنا نداشت.
دریادار تنگسیری اضافه کرد: انقلاب ایران در صورت غیراسلامی و غیردینی بودن به طور قطع تا کنون از بین رفته بود اما بنابر وعده الهی تعداد اندک اهل حق در صورت پایداری بر گروه بسیار اهل کفر پیروز می شود و در این میان سختی های راه جهت آزمودن ایمان است اما در نهایت پیروزی از آن مومنان می باشد.
8123 /6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده *انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.