در این مطلب آمده است: خبری که خیلی زود همه شهر را پرکرد تا باز هم از مربیان بومی و توانمند خبری نباشد. شهرداری که فصل قبل با به خدمت گرفتن یکی از مربیان دلال امیدوار بود راهی لیگ یک شود نه تنها به این مهم دست پیدا نکرد بلکه همان مربی که اول فصل همه از آن تعریف و تمجید می کردند تنها چند هفته بیشتر هدایت شهرداری را برعهده نگرفت و دست مدیران شهرداری را در حنا گذاشت و با عذری ساختگی راهی دیار خودش شد و ما ماندیم و مسئولان شهرداری که با کلی سلام و صلوات و تعریف و تمجید این مربی را آورده بودند و آن را بر سر مربیان بومی کوبیدند تا نشان دهند که مرغ همسایه غاز است.
اما مهم ترین اتفاقی که طی فصل گذشته برای تیم شهرداری رقم خورد حضور صد درصدی بازیکنان غیربومی بود که نشان داد مسئولان شهرداری تمایلی به جذب جوانان این شهر ندارند و آنان را در حد لیگ 2 هم نمی دانند. این جای بسی تاسف است که پول این شهر و حق جوانان این شهر و استان را سرازیر جیب مربیان و بازیکنانی می کنند که مثل آنها در این استان فراوان پیدا می شود.
آیا فوتبال این استان آنقدر ضعیف است که حداقل نمی تواند یک تیم در لیگ دو کشور را حمایت نماید؟ آیا با آن همه هزینه که برای مربیان غیربومی و بازیکنان انجام می شود در حق مربیان و بازیکنان این استان ظلم روا نشده است؟
به راستی تا کی باید چشممان را به روی حقایق ببندیم. حداقل طی چند سال گذشته با مدیریت نیروی جوان استان بر سازمان فرهنگی ورزشی و تصمیم گیر اول شهرداری امید آن بود که وی اعتماد خود را به جوانان این استان نشان می داد اما انگار این مدیر ورزشی خیلی زود غرق در سیاست شد و نشان داد راهی که وی در پیش گرفته است همان راه غلط بسیاری از مدیران پیشین این تیم است.
این مطلب در ادامه می افزاید: آیا در میان این همه مربی این استان کسی توان هدایت این تیم را ندارد؟ گرچه فصل قبل میلیاردها تومان پول این شهر در جیب افرادی رفت که کمترین نقش را در ورزش این شهر دارند و نتیجه ای هم حاصل نشد تا نشان دهد تا زمانی که سیاست و بی برنامگی در درون این تیم وجود دارد خبری از موفقیت نیست.
متاسفانه اتفاقات ناگوار در این تیم آنچنان است که گفتن آن هر علاقمندی را به گریه خواهد انداخت. از به خدمت گرفتن و عقدقرارداد با افرادی که کمترین توان را دارند تا مشاوره از مدیرانی که خود قطب دیگر فوتبال این استان را به روزسیاه نشاندند. با چنین تفکرات و راه و روشی که در این باشگاه وجود دارد مطمئنا موفقیت هیچگاه به سراغ آن نخواهد آمد.
آنچه نصیب این تیم طی سالیان متمادی شده جز ضرر و زیان به منافع این شهر چیزخاصی نبوده است.
ادامه این مطلب در نسخه شماره 408 روز دوشنبه نشریه دریای اندیشه دنبال شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.