به گزارش ایرنا، دریادار پاسدار علی فدوی شامگاه سه شنبه در آیین تشییع پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصلی امام علی (ع) قشم گفت: ایران اسلامی در شرف 40 سالگی چنان قدرتی دارد که حتی قابل مقایسه روزهای نخست پیروزی انقلاب نیست و دلیل این مهم تقدیم بیش از 200 هزار شهید در دهه 60 می باشد.
وی افزود: شیطان های بزرگ و کوچک مانند ایالات متحده و هم پیمانان آنها در این سال ها هر اقدامی که علیه این ایران ترتیب دادند، به برکت خون شهدا منجر به قدرتمندتر شدن نظام و تضعیف آنها شد و این همان تحقق وعده الهی در مورد مجاهدان راه حق است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: مداومت دشمنی با ایران از زمان پیروزی انقلاب تا کنون به روش های مختلف و شکست های پیاپی در توطئه ها نتیجه عمل به مسوولیت ها توسط بازماندگان شهدا و رهروان حقیقی انقلاب اسلامی است که در نهایت آنها را به این نتیجه رساند که توانایی مقابله ندارند.
سردار فدوی اضافه کرد: همگان تایید می کنند که توان دفاعی، قدرت اقتصادی و حتی بودجه نظامی یک ساله شیطان بزرگ و هم پیمانانش برابر با 30 سال فروش نفت توسط ایران می باشد اما ریشه ناکامی این دشمنان هم نسخ نبودن سرچشمه قدرت است.
وی عنوان کرد: برآیند قدرتی که خداوند بر اساس وعده قرآن کریم به انقلاب اسلامی اعطا کرد، چنان شده که قدرت دنیایی دشمنان به چشم نیاید و با هیچ قدرتی قابل مقایسه نباشد.
وی گفت: ایالات متحده روزهای نخست پیروزی انقلاب تصور می کرد با نیروهای دست چندم توانایی شکست ایران را خواهد داشت اما مقاومت آنها را وادار به دخالت مستقیم در جنگ هشت ساله کرد و در نهایت با شکست در آن جبهه نیز در موضع دفاع قرار گرفتند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: جنگ در دوران دفاع مقدس درون خانه های سوسنگرد و هویزه بود اما انقلاب با عبور از این مرحله دشمن را وادار کرد تا در خانه خود بجنگد و پیام انقلاب هزاران کیلومتر ورای مرزها به پیروزی رسید.
سردار فدوی تصریح کرد: دشمن امروز نه تنها در مرکز انقلاب که حتی برابر آنهایی که نفس های انقلاب را استشمام کردند، توان مقابله ندارد و این امر در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن مشهود است.
وی اضافه کرد: استقرار درون اقیانوس انقلاب موجب شده تا از بزرگی آن در مواردی غافل شویم اما آنهایی که ورای آن هستند به خوبی به قدرت آن پی برده اند و از این رو ما نیز باید به این حقیقت برسیم ملتی که در آزمونی مانند جنگ سربلند بیرون آمده، توانایی برفع مشکلاتی کوچکتر از آن را نیز دارد.
وی تاکید کرد: همان گونه که انقلاب نشان داد، وعده خدا حق است و تخلفی در آن نیست اما تحقق آن نیازمند عمل به تکلیف ها و مسوولیت هاست.
پیکر پاک هشت شهید گمنام عملیات های بدر، والفجر8 و فاو شامگاه سه شنبه با حضور پرشور مردم و مسوولان در قشم تشییع شد.
6 تن از شهدا روز چهارشنبه با برگزاری آیین تشییع دریایی به بندرعباس منتقل و 2 تن از این شهدا همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در قشم تدفین می شوند.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.