به گزارش ایرنا ،اسحاق جهانگیری که در سفری دو روزه و به منظور بازدید و افتتاح چندین طرح عمرانی و گردشگری عصر امروز (دوشنبه) وارد جزیره کیش شده است یک واحد تولید کننده تجهیزات دارویی را افتتاح کرد.
این واحد صنعتی تولیدی با حجم سرمایه گذاری 1.580 میلیارد ریال در فاز سه شهرک صنعتی کیش و در زمینی به وسعت 32 هزار متر مربع ساخته شده است و با ظرفیت تولید سالانه هشت میلیون ست همودیالیز وریدی و شریانی، شش میلیون سوزن فیستولا وریدی، دو میلیون انواع صافی دیالیز و 12 میلیون کیلومتر هالو فایبرممبران یا فیبردیالیز در سال یکی از مهم ترین واحد های تولیدی دانش بنیان در جزیره کیش است.
با بهره برداری از این طرح امکان اشتغال 35 نفر ایجاد شده است .
پارک آبی اوشن، نیروگاه و آب شیرین کن جنوب جزیره، هتل پنج ستاره ویدا، مجموعه فرهنگی و تفریحی آوای خلیج فارس، مارینا و مرکز تفریحات دریایی طرح هایی هستند که با حضور معاون اول رئیس جمهوری به طور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.
اسکله 35 هزار تنی، کشتی اقیانوس پیمای سانی، شهرک مسکونی فاز 3 نوبنیاد، کلبه هور تا کشتی یونانی، پروژه مسکن سبز از طرح هایی است که امروز جهانگیری از آنها بازدید می کند.
فرودگاه و بندرگاه جزیره هندورابی نیز از طرح هایی است که روز سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.
دراین سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهر سازی و اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و علی عابد زاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این سفر اسحاق جهانگیری را همراهی می کنند.
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.
1630*1641/6048
خبرنگار : مریم زبان دان - انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.