سرگرد سید حسن فاطمی سه شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: در راستای کیفی سازی برنامه های عفاف و حجاب از تمامی ظرفیت ها وتوانمندیهای موجود در شهرستان به نحو احسن استفاده خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری اجرای گفتمان و فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه در بین جوانان است، اظهار کرد: از این رو سعی شده در این هفته برنامه های متنوعی هم برای مردان و هم برای بانوان شهرستان برگزار شود.
فاطمی خاطر نشان کرد :این برنامه ها شامل دیدار با امام جمعه شهرستان،برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب،دیدار با خانوادهای معظم شهداء،کارگاه مادران پرچم دار مقابله با جنگ نرم، برگزاری کارگاه مادرانه و برگزاری جلسات هم اندیشی خواهد بود.
وی پخش فیلم با محتوای عفاف و حجاب،برگزاری محفل انس با قرآن،برگزاری کارگاه مادرانه،تجلیل از بانوان بسیجی نمونه،غباروبی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب، ،معرفی و تشویق دختران محجبه ، توزیع محصولات فرهنگی عفاف و حجاب،برگزاری دعای ندبه و زیارت عاشورا و شرکت بسیجیان در نماز جمعه شهرستان را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
سرگرد فاطمی یکی از مهمترین برنامه های این هفته را تجمع و برپایی همایش عفاف و حجاب با موضوع “من خانوده ام را دوست دارم” در روز 21 تیرماه عنوان کرد و افزود: ظرفیت حلقه های صالحین به عنوان فرصتی کلیدی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و گفتمان حجاب و عفاف در جامعه است.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.