به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری دوشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان که با حضور معاون ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین اجلاسی کمک بسیاری به ایجاد معنویت و حل مشکلات موجود در جامعه می کند.
وی ادامه داد: اجلاس نماز برای استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت و می تواند در جذب جوانان و اقشار دیگر به نماز اثرگذار باشد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه این اجلاس تاثیر بسزایی در تقویت امر نماز و مبانی فرهنگی خواهد داشت، افزود: این اجلاس بازتاب منطقه ای خوبی خواهد داشت و در هرمزگان اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر در این اجلاس حضور می یابند.
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان نیز در این نشست بیان داشت: تاکنون برای برگزاری 15 اجلاس مرتبط با نماز در هرمزگان پیش از اجلاس سراسری برنامه ریزی شده است.
حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد افزود: کمیته های فرهنگی، علمی و پژوهشی، تبلیغات، حراست و ارزیابی، منابع و پشتیبانی و آموزشی برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در هرمزگان تشکیل شده است.
وی تاکید کرد: در شهرستان ها با محوریت فرمانداری ها هرکدام از دستگاه های اجرایی به صورت اختصاصی همایش هایی را مرتبط با نماز در استان پیش از اجلاس سراسری برگزار کنند.
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و فضای مجازی به میزبانی هرمزگان اواخر آذرماه برگزار می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.