حجت الاسلام سید عباس تقوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نانویسی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات تا 22 تیر ادامه می یابد و پس از پایان این مرحله بین ثبت نام کنندگان قرعه کشی می شود.
وی ادامه داد: 245 نفردرقالب هفت کاروان 35 نفره با انجام قرعه کشی ازاین استان برای اعزام به عتبات عالیات انتخاب می شوند که اولویت با دانشجویان تازه ازدواج کرده است.
وی اضافه کرد: بیشتر اعزام دانشگاهیان از هرمزگان به صورت کاروان های هوایی پیش بینی شده که هزینه آن در حدود یک میلیون و800 هزار تومان است.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌ های هرمزگان اظهار داشت: دانشگاهیان می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای تامین هزینه های این سفراستفاده کنند که تسهیلات در نظر گرفته شده برای اعزام زمینی یک میلیون تومان و برای اعزام هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان است.
تقوی اشاره کرد: اعزام دانشگاهیان از نیمه مرداد امسال آغاز می شود و تا دهه اول آبان ادامه می یابد.
وی عنوان کرد: آمادگی برای اعزام دانشگاهیان در قالب گروه بندی های مختلف مانند مدرسان دانشگاه ها، دانشجویان متاهل،دانشجویان مجرد و کارمندان دانشگاه ها وجود دارد.
به گفته وی، علاوه بر زیارت عتبات عالیان برنامه های متنوع فرهنگی و زیارتی دیگری همچون همایش اعلا من العسل، زیارت حُر، زیارت سامرا به شرط تامین امنیت، بازید از منزل امام خمینی (ره) در عراق و غیره در نظر گرفته شده است.
بکارگیری بهترین روحانیان و پیش بینی بهترین هتل ها برای استقرار دانشجویان توسط حجت الاسلام تقوی به عنوان بخشی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای دانشگاهیان در این سفرها بر شمرده شد.
وی خاطر نشان کرد: مجوز خروج دانشجویان پسر مجرد که سربازی نرفته اند از سوی ستاد عتبات عالیات برای شرکت در این اردوهای فرهنگی مذهبی گرفته می شود و این دانشجویان مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.
وی یادآور شد: سال گذشته نزدیک به 250 نفر از دانشگاهیان هرمزگان به عتبات عالیات اعزام شدند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.