به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد روز یکشنبه در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه هایی اجرایی به میزبانی شهرداری بندرعباس افزود: مدیران دستگا های اجرایی باید در صف اول نماز جماعت حاضر باشند و در فعالیت های مدیریتی خود، فرهنگ نماز را پررنگ کنند.
وی ادامه داد: هزینه کردن برای نماز سرمایه است و اگر مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم نسبت به نماز بی تفاوت باشند، به طور قطع نسبت به جامعه و نظام هم بی تفاوت هستند.
حجت الاسلام فروزان نژاد نماز از موثرترین فرائض دینی توصیف کرد که در جنگ نرم کارآمد بوده و توجه جدی به این فریضه می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را کاهش دهد.
رییس ستاد اقامه نماز با اظهار گلایه از مدیران برخی دستگاه های اجرایی استان اضافه کرد: هر ساله دستگاه های اجرایی در حوزه نماز مورد ارزیابی قرار می گیرند که در سال گذشته بیشتر دستگاه ها، با این ستاد همکاری نکردند و به نظر می رسد نماز در سبد مدیریتی آنان نقشی ندارد و آن را به شوخی گرفته اند.
به گفته این مسول مذهبی فرهنگی، ارزیابی دستگاه های اجرایی با هدف تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف دستگاه ها در حوزه نماز انجام می شود که فعالیت های آنان در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز رضایت بخش نیست.
فروزان نژاد همچنین به میزبانی هرمزگان در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز اشاره و اضافه کرد:این اجلاس با موضوع نماز و فضای مجازی آذرماه امسال در این استان برگزار می شود که در این رویداد فرهنگی، باید همه دستگاههای اجرایی نقش داشته باشند.
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: فضای مجازی یک فضای مدیریتی قوی برای انتقال ارزش های دینی و معنوی و ارزش های انقلاب است که باید مهارت های خود را در این زمینه بیشتر کنیم تا بتوانیم با آسیب های دشمن مقابله کنیم.
فروزان نژاد یادآورشد:گسترش فرهنگ نماز در فضای مجازی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و به همین خاطر بیست و ششمین اجلاس با موضوع نماز و فضای مجازی انتخاب شده و در این راستا باید کانال های تلگرامی و اپلیکیشن های کاربردی و جذاب با موضوع نماز برای فضای مجازی طراحی شود.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.