به گزارش ایرنا،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود: امر به معروف و نهی از منکر مبنای قانونی دارد و همه بخش های جامعه نیز ملزم به اجرای قانون و پایبندی به آن هستند.
وی ادامه داد:امر به معروف و نهی از منکر در دولت های مختلف مورد توجه کافی قرار نگرفته و انتظار می رود دولت پرچمدار آن باشد.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن روز حجاب و عفاف (21تیر) تصریح کرد: تضعیف امر به معروف و نهی از منکر موجب شده گاهی متدینین در مواردی مانند تذکر درباره بی حجابی، مورد بی احترامی قرار بگیرند.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با انتقاد شدید از کیفیت آب شرب بندرعباس و بوی بد و متعفن آن اظهار داشت:همه مردم توان استفاده از آب معدنی یا دستگاه های تصفیه آب را ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین از وزیر نیرو خواست نسبت به پروژه آب شیرین کن بندرعباس توجه بیشتری داشته و به وعده خود در این زمینه عمل کند.
توجه سپاه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تقویت توان موشکی یکی دیگر از محورهای سخنان امام جمعه بندرعباس بود.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد:دشمنان ایران در هر کجای جهان باید پی به توان نظامی ایران ببرند و تکلیفشان را بدانند.
امام جمعه بندرعباس در آخرین بخش از سخنان خود خواستار دقت و توجه بیشتر متولیان گرفتن مالیات برای جلوگیری از ظلم و اجحاف به مردم شد.
نماینده ولی فقیه دراستان تاکید کرد:هر چند این موارد رعایت می شود ولی باید جانب احتیاط نگاه داشته شود تا مبلغی بیش از آنچه تکلیف شده از مردم گرفته نشود.
2094
خبرنگار و انتشاردهنده : هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.