به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ دوشنبه در یک نشست خبری با خبرنگاران افزود:دراین مدت مجموع دستگیری مجرمان ومتهمان 77درصد و میزان مراجعه به کلانتری ها 11درصد افزایش داشته است.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تا پایان خرداد امسال ،شهروندان 62هزار بار با پلیس 110تماس گرفتند که در بیش از 38هزار مورد، راهنمایی های لازم را دریافت کردند.
سرهنگ مشایخ تاکید کرد:با همکاری وهماهنگی تمامی نهادهای موثر درتامین نظم وامنیت ازجمله دادستان بندرعباس ودستگاه قضایی وشورای تامین شهرستان، امنیت نسبی به دست آمده و احساس امنیت مناسب در بندرعباس حاکم است.
رئیس پلیس بندرعباس در تشریح پرونده های بهار امسال از دستگیری چهار عضو یک باند تجاوز به عنف در بندرعباس خبر داد.
سرهنگ مشایخ درین باره توضیح داد: اعضای این باند با کمین درمسیر بانوانی که منتظر تاکسی بودند، با خودروهای شخصی آنان را سوار کرده و پس از بردن به حاشیه شهر مورد آزار و اذیت قرار می دادند.
سرهنگ محمداسماعیل مشایخ افزود: بین اولین اقدام مجرمانه این گروه تا آخرین مورد، حدود دو تا سه ماه فاصله بود که پس از دستگیری به چهار فقره تجاوز در این مدت اعتراف کردند.
این مقام انتظامی دستگیری سه شرور و مجرم خطرناک و فراری در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس را یکی دیگر از اقدامات مهم پلیس در سه ماه گذشته دانست.
به گفته سرهنگ مشایخ اعضای این باند سالها با اتهامات مختلفی از جمله قتل و سرقت مسلحانه تحت تعقیب بودند و پیش از دستگیری،حکم غیابی زندان های طولانی مدت برای آنان صادر شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس همچنین با اشاره به خبری که چندی پیش مبنی بر حمله با سلاح سرد به یکی از هنرمندان هرمزگان منتشر شد اظهار داشت:بر خلاف برخی اخبار منتشر شده، این فرد در منزل مورد حمله قرار نگرفته است.
رییس پلیس بندرعباس ادامه داد: ماجرا نزاعی شخصی بوده که به دلیل برخی ملاحظات و رعایت حریم خصوصی، بیان جزییات آن امکان پذیر نیست و این پرونده در نیروی انتظامی تکمیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.
2094 /6048
خبرنگار :هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.