به گزارش چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 12 تن و 975 کیلوگرم تریاک، سه تن و 115 کیلوگرم حشیش، 39 کیلوگرم هروئین و 27کیلو و 525 گرم سایر مواد بوده است.
وی بیان داشت: در مجموع در این مدت سه ماه، تعداد 161 طرح پاکسازی در محلات و نقاط آلوده در هرمزگان اجرا شد که با اجرای این طرح یکهزار و پنج نفر در زمینه مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد: همچنین 6 هزار و 593 نفر از معتادان کارتن خواب در این مدت دستگیر شدند.
سردار ملکی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اشراف بر محورهای مواصلاتی استان و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، 219 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف کردند.
وی همچنین یادآورشد: از ابتدای سالجاری تاکنون،علاوه بر طرح پاکسازی نقاط آلوده، 166 مرحله طرح مقابله با ورود و حمل و نقل مواد مخدر با هدف برخورد با قاچاقچیان اصلی و توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در استان اجرا شد که در این راستا 107 نفر دستگیر شدند که 83 نفر آنها از قاچاقچیان عمده و اصلی مواد افیونی هستند .
فرمانده انتظامی هرمزگان، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان هم ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.