به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شامگاه شنبه در نشست شورای راهبردی جمعیت هرمزگان با اشاره به روزهای پایانی ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان، اظهار داشت:ثبت احوال به عنوان یک نهاد اساسی و کلیدی علاوه بر هویت ‌بخشی و احراز هویت میلیون‌ها ایرانی، در امر برگزاری ده‌ ها انتخابات نیز به خوبی در کنار سایر ارکان برگزاری این رکن قانون اساسی قرار گرفته، که این امر نقش ثبت احوال را در امر توسعه کشور به خوبی نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه امروز در این استان امور مرتبط با ثبت وقایع حیاتی در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، گفت: لزوم برگزاری اینگونه نشست های راهبردی در استان بیش از پیش احساس می شود و می توان در این شوراهای راهبردی تصمیمات خوبی را اخذ کرد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه مباحث شورای راهبردی جمعیت استان مباحثی سنگین و همه جانبه است، یادآور شد: برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر این شوراها نیازمند کار کارشناسی بیشتر و مداومت در سرفصل ها هستیم.
جادری اضافه کرد: برای کاربردی تر شدن تصمیمات این شورا باید نتیجه عملکرد سایر استان ها و الگوهای حاضر را نیز احصا کنیم تا بتوانیم به حرکت آغاز شده سرعت بیشتری بدهیم.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش های مرتبط با جمعیت در هرمزگان می تواند کمک شایانی به روشن تر شدن امور و تعیین راهکارهای اساسی کند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.