به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان هرمزگان اظهار داشت: باید مکان مناسب را برای اسکان و پذیرایی از زائران فراهم کنیم و نیاز است اردوگاهی به نام هرمزگان در این منطقه ایجاد شود.
وی با تاکید بر تقسیم کار برای انجام این موضوع، افزود: دستگاه های اجرایی که در ارتباط با احداث و ایجاد و تجهیز اردوگاه زائران استان هرمزگان در شلمچه مسئولیت دارند، وظیفه خود را انجام دهند.
جادری تصریح کرد: کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان پیگیری لازم را داشته باشد و دستگاه های متولی انجام کارهای عمرانی در این زمینه کمک کنند تا در مهر ماه این اردوگاه برای پذیرش زائران آمادگی داشته باشد.
وی بر ضرورت تسریع در ساخت موکب در شلمچه نیز تاکید کرد و اظهار داشت: ساخت موکب های استان در خاک کشور عراق نیز مورد توجه قرار گیرد.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه یاد امام حسین (ع) و شهدای کربلا را باید زنده نگه داریم، عنوان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که مردم بتوانند در ایام اربعین به راحتی به زیارت امام حسین (ع) در کربلای معلی بروند.
لازم به ذکر است، زائران استان هرمزگان سال گذشته استقبال بسیار خوبی برای اعزام به زیارت اربعین داشتند به شکلی که تعداد زائران اربعین استان از 11 هزار نفر در سال 94 به 23 هزار نفر در سال 95 رسید.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.