به گزارش ایرنا' حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رودان از شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم در راستای سرعت ‌بخشی به توسعه، عمران و آبادانی کشور یاد کرد.
وی بیان کرد: شوراهای اسلامی در سرعت بخشیدن به توسعه کشور، برطرف کردن تبعیض ها و نارسایی های موجود و حل مشکلات اجتماعی، نقش و تاثیر مهم و بسزائی دارند.
تاج زاد ادامه داد: اعضای شورا باید مسئولیت پذیر، خادم، عدالت محور و ساده زیست باشند و پاک دستی و نشاط را در جامعه ترویج دهند و فکر و توان خود را به عمران و آبادانی شهرها و روستاها و پیشرفت کشور معطوف نمایند.
وی خاطر نشان کرد: افرادی که در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از مردم رای اعتماد گرفته اند، با استفاده از ظرفیت و توان مشاوران و افراد صاحب نظر تمام توان و تلاش خود را در راستای خدمت به مردم بکار گیرند.
تاج زاد از شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند نظام و دولت یاد کرد و افزود: شوراهای اسلامی زبان گویای مردم و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و در این مسیر با وحدت، همدلی و همراهی با مسئولان برای خدمت به مردم گام بردارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت ها در راستای رشد و توسعه کشور، اقدامات دولت ها را قابل تقدیر و قابل تحسین دانست و گفت: برغم وجود تمامی مشکلات و نارسایی ها، دولت ها عملکرد قابل قبولی داشته اند و کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته اند.
تاج زاد با بیان اینکه زیر سوال بردن اقدامات دولت ها زیر سوال بردن نظام است، اضافه کرد: بدون شک نقدهایی به عملکرد دولت ها وارد است اما زیر سوال بردن اقدام دولت ها و عملکرد مدیران، زیر سوال بردن نظام و جفا در حق نظام مدیریتی کشور است.
امام جمعه رودان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله موشکی سپاه به داعش، خاطر نشان کرد: حمله موشکی سپاه به داعش موجب شد دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام، فکر تجاوز به ایران اسلامی را از سر بیرون کنند.
تاج زاد ادامه داد: اگر احدی بخواهد به عظمت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی کوچکترین صدمه و آسیبی وارد کند پاسخ قاطع و کوبنده ای دریافت خواهد کرد.
وی در ادامه احساس امنیت را مهمتر از امنیت دانست و ایجاد ناامنی روانی و اخلال در روند جامعه را از جمله پیامدهای نبود احساس امنیت در جامعه برشمرد.
تاج زاد در پایان با اشاره به عملکرد نیروهای مسلح در تامین و برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه، از اقدام به موقع و هوشمندانه نیروی انتظامی رودان در مقابله با اشرار مسلح در این شهرستان قدردانی کرد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.