به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رئوفی دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: این اقدام با هدف جلوگیری از وقوع بحران انرژی و با توجه به تاثیر قابل توجه کاهش ساعت کار ادارات، خاموشی سیستم های سرمایشی، روشنایی و تجهیزات اداری در پیشگیری از وقوع بحران انرژی در استان و با تصویب شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای تامین استان انجام می شود.
وی ادامه داد: ساعت کار دستگاه های اجرایی هرمزگان در طول این دو ماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:15 تا 14:15 دقیقه است که دستگاه های اجرایی استان موظف به اجرای آن از تاریخ 01/04/96 تا 31/05/96هستند.
رئوفی تصریح کرد: بیمارستان ها ، مراکز خدمات درمانی و امدادرسانی ، بانک ها، شهرداری ها و مراکز خدمات عمومی مشمول این تغییر ساعت نیستند و این نهادها همچون گذشته به ارائه خدمات به مردم استان می پردازند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: اصناف و مراکز خدماتی تجاری ملزم به همکاری جدی و کامل با سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان و شرکت توزیع برق استان در زمینه مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات پیک مصرف هستند.
رئوفی گفت: صنایع سنگین و مراکز صنعتی استان ملزم به همکاری جدی و کامل در اجرای بخشنامه های ابلاغی صادره توسط شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع برق استان در خصوص مدیریت مصرف انرژی برق می باشند تا در این دو ماه با کمترین مشکل در زمینه تامین انرژی پایدار استان روبرو باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: مراکز دانشگاهی و آموزشی استان تا حد امکان از پیش بینی و برگزاری دوره های ترم تابستانی در سطح استان خودداری کنند.
رئوفی با اشاره به مصوبه هئیت وزیران در خصوص تاخیر آغاز به کار دستگاه های اجرایی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن شب های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، مطابق مصوبه هئیت دولت آغاز به کار تمامی دستگاه های اجرایی هرمزگان در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر خواهد بود.
6048/7198
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.