به گزارش ایرنا، اله مراد عفیفی پور دوشنبه در حاشیه بازدید از چند پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندرشهید رجایی افزود: تکمیل و بهره برداری از 11پروژه عمرانی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال 96 هدف گذاری شده که بر اساس برنامه زمان بندی شده، 6 پروژه در نیمه نخست وپنج پروژه دیگر در نیمه دوم سال جاری آماده بهره برداری می شود.
وی بیان داشت: 2 پروژه ساخت آب شیرین کن با مجموع ظرفیت تولید 25هزار مترمکعب آب شرب، چهار پروژه احداث پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، 2 پروژه پایانه لجستیک کالا و کانتینر، یک پایانه استاندارد نگهداری کالای خطرناک، یک پایانه ورود و خروج کامیون و همچنین تعمیرگاه و موتورپول تجهیزات از جمله این طرح هاست.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر ایجاد تحول در بندرشهید رجایی، برای حدود 800 نفر شغل ایجاد می شود تا گامی مهم در زمینه تحقق شعار امسال یعنی 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' برداشته شود.
عفیفی پور گفت: این پروژه ها با هدف افزایش ظرفیت پسکرانه برای نگهداری و لجستیک کانتینر، افزایش ظرفیت پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، تامین انرژی پایدار و ارایه خدمات عمومی در دست اجراست.
وی یادآورشد: بهره برداری از این پروژه ها به موازات توسعه زیرساخت های بندر شهید رجایی پیامدهای مثبتی اجتماعی به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال دارد.
این مسئول بیان داشت: برنامه ریزی های خوبی در بزرگترین بندر تجاری ایران در راستای برداشتن گام های عملی در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی، رونق بخشی به فعالیت های بندری و ایجاد اشتغال مولد صورت گرفته است.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.