به گزارش ایرنا به نقل ازروابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری روز یکشنبه در این پیام چنین آورده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سرکار خانم فاطمه رنجبری زاده تمبانوئی، بانویی سرافراز و بسیجی از دیار شهرستان میناب در استان هرمزگان، در حادثه تروریستی تهران را خدمت خانواده این شهید بزرگوار، مردم شریف استان هرمزگان و شهرستان میناب تسلیت عرض می کنم.
شهادت این بانوی هرمزگانی در کنار سایر هموطنان، در اقدام جنایتکارانه تروریست های تکفیری سند دیگری از جنایت های استکبار جهانی و دشمنان بشریت علیه ملت ایران است.ملت مقاوم ایران در طول بیش از 38 سال گذشته با وجود اینکه از ترورهای کور دشمنان زخم های بسیاری بر تن دارد اما همواره در برابر جنایتکاران ایستادگی کرده و بی شک بار دیگر پاسخ محکمی به تروریست های جنایتکار خواهد داد.
اینجانب بار دیگر شهادت بانوی هرمزگانی را در این حادثه تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر و برای این بانوی بزرگوار محشور شدن با سیدة نساالعالمین حضرت فاطمه (س) و اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
جاسم جادریاستاندار هرمزگان
«فاطمه رنجبری‌زاده تمبانویی» بانوی اهل میناب که از مراجعین روز چهارشنبه مجلس بوده، در میان شهدای حادثه تروریستی مجلس جای داشت و هویت وی از سوی خانواده‌اش شناسایی شد.
پیش از این نام یک زن ناشناس در میان 17 شهید حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) وجود داشت.
به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه هفته گذشته رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس تروریست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.