به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، زهرا یعقوب نژاد در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان هرمزگان بیان داشت: رشد هشت درصدی بانوان مدال آور استان در میادین بین المللی و آسیایی از سال 92 تا 95 سندی بر اقدامات توسعه ورزش بانوان در استان است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در بعضی از رشته ها بانوان استان توانسته اند مقام های جهانی و کشوری کسب کنند ایجاد پایگاه قهرمانی و استعدادیابی می تواند گامی مهم در راستای استفاده همه بانوان از امکانات ورزشی باشد.
یعقوب نژاد در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار بویژه برای زنان سرپرست خانوار، گفت: با ایجاد مشاغل خانگی خرد هم در راستای تحکیم بنیان خانواده تلاش می کنیم و هم در حمایت و بهره مندی از توانمندی زنان در حوزه اشتغال و اقتصاد خانواده هایشان گامی مثبت برمی داریم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور نیازمند توجه هستند لذا دولت همواره تلاش کرده بخشی از کارها و مدیریت ها را در اختیار این قشر قرار دهد تا متناسب با توان و ظرفیت خود بتوانند به جامعه خدمت و در زمینه توسعه و آبادانی کشور سهیم باشند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.