ناصر رستمی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون طرح پلاک گذاری در شهرستان های رودان برای هفت هزار و 712 مشترک، بندرلنگه 9 هزار و 150 مشترک و قشم 15 هزار مشترک اجرا شده است.
وی بیان داشت: عملیات پلاک گذاری مشترکان آب روستایی در هرمزگان از نیمه دوم سال 95 آغاز شده و تا پایان پلاک گذاری برای تمامی مشترکان آب روستایی در سراسر استان ادامه دارد.
رئیس اداره امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خاطرنشان کرد: انجام عملیات کد اشتراک و پلاک گذاری مشترکان سبب تهیه برنامه جامع تامین آب، وجود برنامه ریزی راهبردی و تدوین برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت می شود.
رستمی یادآورشد: در 2 ماهه نخست امسال هم، تعداد 225 فقره انشعاب غیرمجاز در استان کشف شد که برخی به دستگاه قضایی معرفی و در بیشتر موارد به تذکر رفع شده است.
تعداد کل روستاهای استان هرمزگان یکهزار و 829 روستا با جمعیت بیش از 750 هزار نفر و 191 هزار و 931 خانوار است که تعداد کل روستاهای دارای تاسیسات آبرسانی یکهزار و 206 روستا است.
90 درصد از جمعیت روستایی هرمزگان برابر با 70 درصد از روستاهای استان از نعمت آب آشامیدنی و تاسیسات لوله کشی بهره مند هستند.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.