جعفر متقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، تقارن ماه مبارک رمضان امسال با برگزاری امتحان خرداد دانش آموزان را دلیل کاهش تعداد تیم های فوتسال در این دور از مسابقه فوتسال جام رمضان میناب اعلام کرد.
وی گفت: بیست و چهارمین دوره از مسابقه فوتسال جام رمضان با شرکت 14 تیم در دو گروه 5 تیمی و یک گروه 4 تیمی در رده آزاد سنی از شب گذشته در سالن ورزشی یادگار امام راحل آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به استثنای شب های قدر همه شب دنبال خواهد شد.
متقی از برگزاری مسابقه مختلف ورزشی گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شب های این ماه پر فضیلت خبرداد و گفت: مسابقه های شطرنج ، والیبال ، بسکتبال ، شنا ، تیراندازی به اهداف ثابت و چند رشته ورزشی دیگر از جمله برنامه ها و مسابقه ورزشی پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان امسال است.
در بازی های اولین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان میناب سه تیم به مصاف هم رفتند که در بازی اول تیم فوتسال املاک من وشما 4 بر 1حریف خود تیم گیم نت را شکست داده و تیم فوتسال مقاومت نیز 2 بر یک حریف خود المهدی حکمی را از پیش رو برداشت و بازی سوم دو تیم سیب سرخ و اتحاد سه بر سه تساوی به کار خود خاتمه دادند .
41 هیات ورزشی درشهرستان میناب فعالیت دارند که از این تعداد 18 هیات ورزش بانوان می باشند .
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.