به گزارش ایرنا، جاسم جادری شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح 2 پروژه ورزشی جزیره قشم گفت: مشارکت بالای 82 درصدی شهرستان قشم در انتخابات اخیر برای کشور، نظام و استان مایه مباهات است و از مردمی که پای صندوق ها آمدند و شخصیت ها و علمای اهل سنت که به این رستاخیز ملی کمک کردند، سپاس گذاریم.
وی افزود: رای بیش از 80 درصدی مردم این شهرستان به حجت الاسلام روحانی و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات توسط شخصیت هایی چون شیخ محمد صالح امینی، شیخ عبدالرحیم خطیبی قایل تقدیر است.
استاندار هرمزگان بیان کرد: همه مردم برای مشارکت در سرنوشت خود احساس مسوولیت کردند و بیشتر شهرهای اهل سنت از جمله بستک 93 درصد به روحانی رای دادند، آنهم در شرایطی که رقابت خوبی در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری برقرار بود.
او با تقدیر از مجریان، ناظران و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات اضافه کرد: انتخاباتی رقابتی در این سطح بی مانند بود و هر دو طرف برنامه های خود را ارایه کردند اما در نهایت مردم ایران به همه پرسی یارانه نه گفتند.
جادری تصریح کرد: بسیاری از اقشار جامعه محتاج یارانه هستند و افزایش سه برابری یارانه در زندگی آنها می توانست اثرگذار باشد اما از آن استقبال نکرده و در مقابل روش عقلانیت، اعتدال، تدبیر، توسعه و تعامل با دنیا را برگزیدند.
وی عنوان کرد: گذر از نیازهای شخصی برای آینده و احترام به حقوق عمومی جهت برخورداری از آب، راه، شغل، مدرسه، دانشگاه و بیمارستان توسط اقشار نیازمند باید قدر دانسته شود.
استاندار هرمزگان در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید نیز در مقابل اعتماد مردم قشم خدماتی در این شهرستان ارایه کرد که تا پیش از این وجود نداشت و آمارها و شاخص ها در این زمینه روشن و گویاست.
او تشریح کرد: آبرسانی به روستاها و شاخص برخورداری از آب سالم در قشم با وجود کاهش درآمدهای دولت و کمبود اعتبارات برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی به 70 درصد رسید در حالی که پیش تر با تانکر آبرسانی انجام می گرفت و تلاش داریم تا پایان دولت یازدهم این میزان با تدبیر به 100 درصد برسد.
جادری همچنین پروژه های احداث 14 پروژه ورزشی در این شهرستان را از اقدام های بی مانند دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: آبادانی جزیره های هرمز و لارک با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلمی نیز پیگیری می شود تا این مناطق نیز از محرومیت خارج شده و با توانمندسازی، زمینه های اشتغال برای مردم فراهم شود.
وی افزود: همچنین با پیگیری های صورت گرفته قرار شده پروژه های حوزه انرژی به پیمانکاران بومی سپرده شود و حتی در غیر این صورت نیز نیروهای کار از میان بومیان باشد چرا که انتظار به حقی است که مردم نقاط مستعد از ظرفیت های موجود برای تامین زیربناها و موقعیت های شغلی بهره مند شوند.
سالن ورزشی چند منظوره روستای گورزین با 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار صنعت نفت با گنجایش 600 تن در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در ادامه این آیین به بهره برداری رسید.
همچنین زمین چمن مصنوعی روستای دوربنی به مساحت یک هزار و 560 مترمربع با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان هرمزگان افتتاح شد.
8123 /6048
خبرنگار :محمد ملا حمزه زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.