به گزارش خبرنگار ایرنا،، مصطفی خادم دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش مجموعه عکس شهری، تک عکس، عکس موبایلی و دیجیتالی و عکس آرشیوی قدیمی برگزار و اختتامیه آن شهریورماه با راه‌اندازی نمایشگاه ای با نمایش آثار پذیرفته‌شده برگزار می‌شود.
خادم افزود: برای شرکت در این جشنواره شرط سنی مطرح نیست ولی اگر بخش دانش‌آموزی نیز در این جشنواره تشکیل شود به طور قطع داوری آن جدا خواهد بود.
وی ابراز کرد: هر مجموعه عکس باید حداقل شامل هفت اثر و به ‌صورت روایتی و عکس‌های ارسالی باید بر روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تلفیق فضای سبز شهری با هنر عکاسی است تا بتوانیم به آرشیو کاملی از عکس‌هایی که شهروندان با دوربین‌های خودشان از فضای سبز شهری ثبت می‌کنند، دست‌یابیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس اظهار کرد: افرادی که سال گذشته در مرحله اول این جشنواره شرکت کرده‌اند نمی‌توانند عکس‌های تکراری سال گذشته خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و آثار تکراری در این جشنواره ترتیب اثر داده نخواهد شد.
از رستنی های شگفت انگیز مناطق حاره، مخصوصا جزایر خلیج فارس، درخت همیشه سبز، درخت لور (معروف به انجیر معابد) است که تاجی بزرگ با ریشه های هوایی دارد.
میوه نارنجی رنگ درخت لور، مطبوع و خوراکی است.
یکی از زیباترین درخت های لور در تم سینتی (منطقه توریان) قشم قرار گرفته و در نزدیکی آن، بقعه ای دیدنی با طرح معماری کهن به نام «زیارت پیر» قرار دارد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.