به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عزیز سیدی سه شنبه اعلام کرد: در این ایام مرغ منجمد با قیمت عمده در محل سردخانه هر کیلو گرم پنج هزار و 300 تومان و در شهرستان بندرعباس هر کیلو گرم پنج هزار و 800 و در شهرستانهای استان هر کیلو گرم پنج هزار و 900 تومان توزیع می شود.
وی ادامه داد: گوشت قرمز منجمد در محل سردخانه هر کیلو گرم 22 هزار تومان و در بندرعباس هر کیلو گرم 23 هزار تومان و در سایر شهرستانهای استان هر کیلو گرم 23 هزار و 100 تومان توزیع می شود.
سیدی افزود: شکر در محل کارخانه با نرخ هر کیلو گرم دو هزار و 520 تومان و در سراسر استان دو هزار و 855 تومان عرضه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: برنج سفید در محل کارخانه با قیمت هر کیلو گرم دو هزار و 400 تومان و در دیگر مناطق استان با قیمت دو هزار و 700 تومان توسط عاملان توزیع عرضه خواهد شد.
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، اقلام مذکور در مراکز عمده توزیع مانند فروشگاههای زنجیره ای و همچنین از طریق عاملان توزیع، در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ، عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از دیروز در این استان آغاز شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.