به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان ، جاسم جادری سه شنبه درپیام تبریک انتخاب مجدد دکترحسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری افزود: ملت بزرگ ایران با شرکت باشکوه و حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تداوم راه عقلانیت و اعتدال در این کشور رای دادند.
وی ادامه داد: مردم سرافراز ایران با حضور پرشور خود یک بار دیگر نشان دادند که دوباره و چندین باره برای سرافرازی و اعتلای میهن خود گام در صحنه برای انتخاب اعتدال گذاشتند.
استاندار هرمزگان افزود: دکتر روحانی در چهار سال گذشته توانست با عملکردی مناسب در عرصه های اساسی و بنیادی مسیر توسعه کشور را برای حرکت رو به رشد و توسعه پایدار فراهم کند .
وی یاد آور شد: دولت تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی در طول چهار سال گذشته توانست ، کشور را در مسیر عقلانیت و اعتدال قرار دهد و با تدبیر به ملت ایران امید بخشد و در مسیر رفع مشکلات گام بردارد.
جادری تصریح کرد: رای بالای مردم ایران به دکتر روحانی نشان می دهد، دولت تدبیر و امید توانسته در مسیر موفقیت آمیزی گام بردارد و بر این اساس مردم به تداوم این راه در چهار سال آینده رای دادند.
وی گفت: مشارکت کم نظیر مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، زمینه را برای پیشرفت بیشتر کشور فراهم کرده و دولت دوازدهم به ریاست دکتر روحانی در مسیر تحقق خواسته های ملت ایران حرکت خواهد کرد.
استاندار هرمزگان بار دیگر از حضور حماسی مردم هرمزگان در انتخابات 29 اردیبهشت قدردانی کرد و بیان داشت: اکثریت مردم هرمزگان نیز در این انتخابات، با رای به دکتر روحانی بر لزوم تداوم گفتمان اعتدال تاکید کردند و بی شک ما مسئولان باید با تلاش بیشتر در راستای خدمت به این مردم شریف گام برداریم.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.