به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار حسین آزاد به خبرنگاران اظهار داشت: کارکنان نیروی دریایی ارتش با حضور پرشور در پای صندوق های رای، بار دیگر با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت و به وظیفه شرعی خود عمل کردند.
وی بیان داشت: انتخابات مظهر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی و نماد دموکراسی در کشور است.
دریادار آزاد تصریح کرد: مردم ایران عزیزمان این بار نیز با حضور پرشور در پای صندوق های رأی ، شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان بار دیگر نقش بر آب شده است.
درهرمزگان به طور هم زمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان در حوزه انتخابیه بندر لنگه، پارسیان و بستک برگزار می شود.
برای انتخابات ریاست جمهوری یک هزار و986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب این استان نیز 377 شعبه پیش بینی شده است.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است که تعداد 7 نفر برای به دست آوردن آن با یکدیگر رقابت می کنند.
دراین دوره از انتخابات شوراها 810 نفر برای بدست آوردن 198 کرسی شورای اسلامی شهری و هفت هزارو 609 نفر نیز برای رسیدن به چهار و هزار و 216 کرسی شوراهای اسلامی روستایی با یکدیگر رقابت می کنند.
یک میلیون و 166 هزارنفر در هرمزگان واجد شرایط رأی دادن بوده که 33 هزار و408 نفر آنان رای اولی هستند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.