آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصرجمعه به هنگام رای دادن درشعبه اخذ رأی مسجد قدس بندرعباس درگفت وگوبا ایرنا افزود: گاهی افراد ساده تبلیغات کور کننده و بی مبنای دشمنان از انقلاب اسلامی را قبول می کنند.
وی ادامه داد:حضور گسترده آنان پای صندوق های رأی برملا کننده همه توطئه ها و یأس آفرینی های دشمنان در رسانه هایشان برای مشارکت نیافتن مردم درانتخابات است.
امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: این حضور گسترده موجب یأس و نا امیدی دشمنان نظام اسلامی وخشنودی دوستان انقلاب اسلامی می شود.
به گزارش ایرنا آیت الله نعیم آبادی در بدو ورود به شعبه اخذ رأی مسجد قدس بندرعباس افزود: تک رأی هایی که از سوی مردم به صندق های ریخته می‌ شود جهت گیری و سرنوشت کشور را رقم می زنند.
وی یادآور شد: آرای میلیونی مردم از کنار هم قرار گرفتن دانه دانه رأی ها تشکیل می‌شود و کسی تصور نکند و نگویند یک رأی در سرنوشت کشور تأثیر ندارد.
به گفته وی، هیچ‌ کس نباید از اهمیت رأی خود غافل بوده و نسبت به تأثیر حضور خود در انتخابات بی توجه باشد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: انتخابات از صبح امروز با حضور گسترده مردم معتثد به اسلام و نظام اسلامی که برای برپایی آن خون داده اند آغاز شده و این حضور پرشکوه همچنان ادامه دارد.
آیت الله نعیم آبادی قبل از انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی در گفت وگو با خبرنگاران ابراز داشت: دشمن اگر تاب دیدن این حضور مردم را دارد بعینه از رسانه‌های خود شاهد آن باشد و اگر تاب آنرا ندارد از خشم بِمیرَد.
وی اضافه کرد: این مردم همان‌ هایی هستند که برای برپایی انقلاب خون داده، هشت سال به دفاع از کشور پرداخته، تحریم های سخت را تحمل کرده، روز جهانی قدس در صحنه حضور گسترده داشته و دارند و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور می یابند.
امام جمعه بندرعباس پس از انداختن رأی به صندوق اخذ رأی به خبرنگاران خاطر نشان کرد: تکلیف رئیس جمهور منتخب روشن بوده و باید مشکل های اقتصادی و معیشت مردم را حل کند.
آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: وی باید خلاء های فرهنگی جامعه را پر کرده، به آنچه مردم توقع دارند عمل کرده، وعده‌های خود را عملیاتی و اجرایی کند.
وی اشاره کرد: مردم وعده‌های کاندیداها را فراموش نمی‌کنند و فرد منتخب باید این موضوع را مد نظر قرار دهد.
درهرمزگان بطور هم زمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی (غرب هرمزگان لنگه، پارسیان و بستک) برگزارشد.
برای انتخابات ریاست جمهوری یک هزار و986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب این استان نیز 377 شعبه دایر شد.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است که تعداد 7 نفر برای بدست آوردن آن با یکدیگر رقابت می کنند.
دراین دوره از انتخابات شوراها 810 نفر برای بدست آوردن 198 کرسی شورای اسلامی شهری و هفت هزارو 609 نفر نیز برای رسیدن به چهار و هزار و 216 کرسی شوراهای اسلامی روستایی با یکدیگر رقابت می کنند.
یک میلیون و 166 هزارنفر در هرمزگان واجد شرایط رأی دادن بوده که 33 هزار و408 نفر آنان رای اولی هستند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.