شیرزاد عزتی چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرکت های آب و فاضلاب شهری، برق منطقه ای رتبه اول، نوسازی مدارس و آب منطقه ای نیز رتبه های برتر را به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستای هرمزگان نیز در زمینه ارتقای شاخص های اختصاصی و عمومی رتبه ششم کشور را در بین استانهای کشور بدست آورده است.
به گفته مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان شرکت آب و فاضلاب شهری این استان توانسته سال گذشته در زمینه راهبری وب سایت، بهره برداری از تاسیسات آب دریا و عملکرد امور فرهنگی از جمله روابط عمومی رتبه اول کشور را به خود اختصاص بدهد.
عزتی یادآورشد: دیگر دستگاههای اجرایی این استان نیز از لحاظ عملکردی و اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی در ردیف 12 استان اول کشور جای دارند که این نشان ازهمدلی و همراهی مدیران با کارمندان و همچنین هماهنگی بین دستگاهی و مدیریت استان دارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خاطرنشان ساخت: تعدادی از بانکهای این استان نیز در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل و برگشت آنها به چرخه تولید و همچنین کمک های مالی و فنی و اعتباری به بهره برداران بخش کشاورزی و شیلات همکاری خوبی با کارگروه رفع موانع تولید داشته اند که این باعث شده در سطح ملی نیز مورد تقدیر واقع شوند.
وی ادامه داد: با توجه به آغاز برنامه ششم توسعه اقتصادی و همچنین چشم انداز1404 مدیران این استان با کمک و همراهی مجموعه های تحت مدیریتی خود مصمم تر از گذشته آماده اجرای این برنامه ها و عمل به اقتصاد مقاومتی با محوریت حمایت از کارآفرینان هستند.
این درحالی است که براساس ارزیابی های معاونت حقوقی ریاست جمهوری، استانداری هرمزگان در بین 31 استانداری کشور رتبه نخست را درزمینه رفع اختلاف بین دستگاه های اجرایی به خود اختصاص داده است.
6149/6048
خبرنگار: رضا گیلانی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.