به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد افشاری نژاد سه شنبه در نشستی درهمین رابطه با اشاره به نقش سازمان ثبت احوال در فرآیند برگزاری انتخابات اظهار داشت: طبق ابلاغ های صورت گرفته از ادارات و نمایندگی های خود در سراسر استان خواسته ایم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا روز قبل از برگزاری انتخابات به تمامی درخواست های مرتبط با تقاضای تعویض شناسنامه که از قبل دریافت کرده اند ترتیب اثر دهند.
وی با بیان اینکه در روزهای یاد شده، فرآیند صدور شناسنامه نوزاد و متولدان جدید، طبق روال عادی انجام می شود، گفت: از تمامی اقشار مردم دعوت می کنیم روز جمعه 29 اردیبهشت با حضور پرشور و مشارکت بالای خود یک بار دیگر حماسه ای بیاد ماندنی را در تاریخ معاصر ایران اسلامی رقم بزنند.
درهرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه ، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.
این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری ، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
تعداد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان، یک میلیون و 166 هزار نفر و تعداد رای اولی ها در هرمزگان 33 هزار و 408 نفر است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.