کرم گودرزی پنجشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: براساس نتایج گزارش های پیگرانی هوشمند و وضعیت پوشش خوردگی خط، مبنی بر وجود نقاط معیوب، برنامه ریزی لازم جهت ایمن سازی و مقاوم سازی خط در قالب پروژه تعمیرات اساسی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در دومین مرحله از این عملیات با برنامه ریزی و تجهیز گروههای عملیاتی مجزا، تعویض 1455 متر خط لوله، در 22 نقطه از کیلومتر 42 الی 55، انجام شد و خط مجدداً در سرویس قرار گرفت.
مدیر منطقه شش عملیات گاز یاد آور شد: اقدام بموقع و رعایت نکات ایمنی و استانداردهای لازم از نکات بازر این عملیات بود که با یک برنامه زمانبندی شده، مسائل و مشکلات احتمالی واهمیت اقدام به موقع در جلسات متعدد قبل ازاجرای عملیات مورد بررسی قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن و با کیفیت به پایان رسید.
وی مراحل انجام کار را تخلیه خط انتقال، حفاری، رادیوگرافی، جوشکاری، برشکاری و پرکردن کانال و تزریق گاز عنوان کرد وافزود: خط لوله 12 اینچ قشم - نقش مهمی در تأمین انرژی صنایع غرب بندرعباس و حفظ محیط زیست دارد
بنا به اظهار مدیرعامل منطقه شش عملیات گاز، با توجه به برنامه پیش بینی شده، مرحله اول تعمیرات در آذرماه سال گذشته انجام شد و مرحله دوم نیز در اردیبهشت ماه سالجاری با تلاش و کوشش همکاران در واحدهای عملیاتی و پشتیبانی به اتمام رسید.
گودرزی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و اقدام به موقع همکاران، شاهد ادامه تعمیردر بروز رسانی خطوط لوله و انتقال پایدار و مستمر گاز طبیعی باشیم.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.