به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان با بیان اینکه دولت برای رفع موانع تولید مصمم است، ادامه داد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم بیش از 12 هزار واحد صنعتی تعطیل و یا نیمه تعطیل در کشور وجود داشت که این رقم امروز به هفت هزار واحد کاهش یافته است.
استاندار هرمزگان افزود: تنها در سال 95 افزون بر یک هزار و 81 واحد تولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشت.
جادری با بیان اینکه در این دولت در شهرک های صنعتی کشور 132 هزار شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: در سال 95 میزان اشتغال شهرک های صنعتی کشور 20 درصد نسبت به سال 94 افزایش یافت.
استاندار هرمزگان گفت: در سال گذشته 548 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به هشت میلیون و هشت هزار بنگاه اقتصادی در کشور پرداخت شد که در مقایسه با سال 94 افزون بر 130 هزار میلیارد تومان تسهیلات بیشتر پرداخت شده و از این مبلغ 351 هزار میلیارد تومان به سرمایه در گردش واحدها اختصاص یافت.
جادری با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان در سطح کشور، اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از نظر اجرای مصوبات در بین استان های کشور رتبه چهارم را با 75 درصد اجرای مصوبات در سال گذشته به خود اختصاص داد.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: برای سال 96 که به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال باید در اولویت این کارگروه باشد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.