به گزارش ایرنا، ابراهیم امینی پوری پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دیدگاه من به عنوان رئیس ستاد مرکزی در هرمزگان این است که از وجود همه سلیقه ها و طیف های هم سو با اصلاحات بطور مستقیم و غیرمستقیم استفاده کنیم و در این مسیر مشاوران خوب و حتی برجسته ای با عضویت در کمیته های مختلف یاری رسان ما هستند.
رئیس ستاد مرکزی انتخابات روحانی در استان هرمزگان از فعالیت های عمرانی صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در این استان به عنوان بهترین پشتوانه نام برد و تاکید کرد: برای پیروزی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد زیرا اعتقاد داریم تنها راه برون رفت کشوراز مشکلات، تدبیر و امید و اصلاحات است.
وی طرح برخی وعده‌ها و شعارهای عوام فریبانه از سوی بعضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را برخلاف واقعیت ها و برنامه های ششم توسعه و چشم انداز دانست و افزود: وظیفه ما تبیین ابعاد آنها وروشنگری مردم است تا شرایط هشت سال دولت های نهم و دهم تکرار نشود.
وی به برنامه های این ستاد تا زمان باقی مانده قانونی تبلیغات اشاره کرد و گفت: بیست سخنران از ستاد مرکزی در تهران تقاضا کرده ایم که با سخنرانی فائزه هاشمی در بندرعباس مخالفت شد.
وی در خصوص انتشار برخی شایعه ها در فضای مجازی علیه دکتر روحانی ابراز داشت: سردمداران اینها کسانی هستند که مقابل رهبری انقلاب قد علم کرده اند و از آنها انتظار بیشتری نمی رود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
6149/6048
خبرنگار: رضا گیلانی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.