به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سید عبدالمحمد سجادی به خبرنگاران اظهار داشت: این مانور با انفجار در مسیر خطوط انتقال گاز آغاز شد و در ادامه تیم‌های آتش ‌نشانی و امداد و نجات درصحنه حضور یافته و عملیات اطفاء حریق و پاک ‌سازی منطقه را انجام داده و مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده و در نهایت تیم‌های تخصصی و عملیاتی به پایش و رصد عوامل مخاطره‌ آمیز احتمالی پرداختند.
وی افزود: مانور آمادگی در برابر خرابکاری در خطوط انتقال گاز به مدیریت منطقه 6 عملیات انتقال گاز و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس ‌راه استان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، شرکت گاز استان، شرکت گاز گشوی جنوبی، مدیریت مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی در هرمزگان برگزار شد.
سجادی بر لزوم ایجاد هماهنگی و ارتباط هرچه بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی در این مانورها تاکید کرد و بیان داشت: فرماندهی واحد حوزه نفت و اطلاع ‌رسانی مناسب و به‌ موقع در خصوص انجام رزمایش به جهت جلوگیری از حوادث و اتفاقات احتمالی و همچنین بالا رفتن میزان آمادگی دستگاه‌های ذیربط بسیار مهم است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان همچنین بر لزوم اهمیت برگزاری جلسات ارزیابی مانورها و نتیجه‌ گیری مطلوب و کاربردی از آنها و انعکاس آن به سایر دستگاه‌ های اجرایی در جهت افزایش کیفیت و آشکارسازی نقاط ضعف و قوت تاکید کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.