به گزارش ایرنا حجت الاسلام نصرالله پژمان فر چهارشنبه درنشست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی دربندرعباس برگزار شد، افزود: حل بخشی از مسائل نیاز به کارهای دراز مدت دارد که باید بر روی آن برنامه ریزی شود.
وی ادامه داد: کاشته های خود در سال های گذشته منجر به این نتایج و مشکل های اجتماعی در کشور شده و باید در سیاست های خود تجدید نظر کنیم.
وی اضافه کرد: خدمات به روستاها برده شده ولی از مساله بسیار مهمتر مانند اشتغال و درآمد زایی در آنها غفلت کرده ایم در صورتی که علت ماندگاری روستاییان در سکونتگاهیشان خدمات بالاتر نبوده بلکه درآمد بالاتر روستاها است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر قطعه سازی در روستا تولید شود از معافیت مالیاتی بیشتری برخوردار می شود در صورتی که ما بیشتر فعالیت های درآمد زا را در شهرها انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: امروز تغییر شدیدی در سبک زندگی مردم شده که آسیب های شدید برای جامعه به دنبال دارد و به یک روال بی تفاوتی نسبت به از دست رفتن داشته های خود دچار شده ایم.
حجت الاسلام پژمان فر یادآور شد: رهبری به جدیت پی گیر این است که راهکاری های عملی و اجرایی برای آسیب های اجتماعی داشته باشیم.
3219/6448
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.