به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد سه شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: این جشنواره در روزهای 20 تا 24 شهریورماه امسال با موضوع آزاد و با پیام احترام به انسان و طبیعت برگزار می شود.
وی افزود: جشنواره مذکور به دبیری مهدی یارمحمدی در بخش رقابتی «فیلم‌های مستقل تجربه‌گرا»، بخش «زیباترین رؤیاها» (ویژه فیلم‌های مرتبط با هرمزگان و فیلمسازان هرمزگانی)، بخش مقاله سینمای تجربه‌گرا، بخش «بین‌الملل» شامل؛ «مروری بر بهترین فیلم‌های کوتاه تجربی جهان در جشنواره کن ٢٠١٦» و «مروری بر فیلم‌های کوتاه تجربی تاریخ سینمای جهان» برگزار می شود.
درویش نژاد ادامه داد: جشنواره فیلم مستقل «خورشید» به‌ عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربه‌گرا در کشور به منظور حمایت از سینمای مستقل با ساختار تجربه‌گرا و خلاقانه و تأکید بر ضرورت گسترش تولید این آثار ارزشمند و معرفی این سینما به‌ عنوان سینمای مبتنی بر اندیشه و خلاقیت، به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: آینده از آن فیلمسازان اندیشمند است و جشنواره خورشید به عنوان تنها جشنواره ویژه فیلم های تجربی در ایران در رسیدن به این اهداف تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.