به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار بندرعباس سه شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار داشت: این تقاطع بیش از 450 متر طول، 19.2 متر عرض دارد و حدود 125 شمع در این پروژه اجرا شده که هر کدام از این شمع‌ها 28 متر طول و در مجموع 3500 متر شمع‌کوبی در آن اجرا شده است.
عباس امینی‌زاده بیان داشت: حدود 12 هزار متر مکعب بتن در این تقاطع استفاده شده و هزینه اجرایی این تقاطع با احتساب جابجایی‌ها، معارضان و تملک‌‌های صورت گرفته، افزون بر 250 میلیارد ریال است.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه این پروژه توسط یکی از پیمانکاران موفق استان اجرا شده، خاطرنشان کرد: وجود معارض مختلف در مسیر اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غواص باعث هزینه‌های بیشتر و زمان بیشتر در اتمام این پروژه شده است.
وی ادامه داد: طی سه سال اخیر، قرار داد هفت تقاطع غیرهم‌سطح منعقد شده که 2 مورد آن به بهره‌برداری رسیده و 2 تقاطع دیگر نیز افزون بر 70 درصد پیشرفت دارد و اگر نقدینگی لازم تامین شود، تا پایان نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار بندرعباس در خصوص سه تقاطع غیرهم‌سطح دیگر نیز گفت: عملیات عمرانی یک مورد از این تقاطع‌ها آغاز شده و 2 مورد دیگر نیز طی یک ماه آتی آغاز می‌شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.