به گزارش سه شنبه ایرنا' فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان رودان با حضور در دبیرستان های شهید بهشتی و علامه امینی؛ از تلاش و مجاهدت های شبانه روزی معلمان در راستای تربیت نسلی سالم، با نشاط، متخصص، متعهد و کارآمد برای کشور و خدمت به جوامع بشری قدردانی کردند.
فرماندار رودان در حاشیه آئین امروز با گرامیداشت سالروز شهادت علامه متفکر شهید مرتضی مطهری، سالروز ولادت باسعادت حضرت امام سجاد (ع) و هفته بزرگداشت مقام معلم؛ این هفته را فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام شامخ استادان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.
احمد محمودی با تاکید بر اینکه راه و تفکر شهید مطهری همواره باید سرلوحه کار فرهنگیان باشد؛ اظهار داشت: معلمان باید با الگو قرار دادن راه، تفکر و مشی آن علامه بزرگ و متفکر؛ در راستای تربیت و پرورش نسلی سالم، پویا، متخصص و متعهد برای کشور تلاش کنند.
وی از معلمان بعنوان ستون های استوار نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و نقش، اهمیت و جایگاه آنان را در تربیت و پرورش نیروی انسانی متعهد و کارآمد، رشد و توسعه متوازن جامعه؛ بی بدیل دانست.
محمودی اضافه کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برغم وجود تحریم های ظالمانه؛ همچنان با اقتدار و با صلابت در مقابل استعمار و استبداد ایستادگی کرده است؛ ثمره تلاش، ایثار و گذشت انسان هایی است که عاشقانه و بی ریا؛ علم، دانش و دانایی را در روح و جان فرزندان این آب و خاک بارور کرده اند.
وی در پایان با اشاره به اینکه آینده ایران اسلامی در دستان توانمند و با کفایت نسل امروز است؛ خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی، تلاش، همت و تربیت نسلی با نشاط، متعهد، متخصص و کارآمد؛ آینده روشن و درخشانی را برای کشور رقم زد.
همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه؛ فرماندار، مسئولان دستگاه های اداری و اجرایی و نیروهای مسلح در رودان با حضور در مدارس شهری و روستایی این شهرستان و اهدای گل و لوح سپاس به معلمان؛ به مقام والای تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت؛ ادای احترام کردند.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.