به گزارش ایرنا سیروس اسدپور سه شنبه در حاشیه بازدید از جایگاه های مواد سوختی و بنزین شبکه تعاون روستایی در شهرستان حاجی آباد اظهارداشت:
این میزان سوخت توزیع شده نسبت به سال گذشته که 82میلیون لیترشامل نفت گاز، نفت سفید و بنزین توزیع شد ،به دلیل تجهیز جایگاههای سوخت ، رشد بیش از50درصد را نشان می دهد.
مدیر تعاون روستایی هرمزگان ادامه داد: 100 فروشندگی مواد سوختی شبکه تعاون روستایی در روستاهای استان این مواد سوختی را به ارزش 700میلیارد ریال به کشاورزان عرضه کرده اند.
اسدپور تصریح کرد: عاملان توزیع مواد سوختی شبکه تعاون روستایی در سطح استان طی سال 95، 78میلیون لیتر نفت گاز، 9 میلیون لیتر نفت سفید و 40 میلیون لیتر بنزین را بین روستائیان توزیع کرده اند.
وی تصریح کرد:یکی از وظایف شبکه تعاونی های روستایی، عاملیت توزیع مواد سوختی و ارائه خدمات مناسب به روستائیان و کشاورزان است.
وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به روستاییان از مهمترین وظایف شبکه تعاون روستایی است بیان کرد: این میزان مواد سوختی در روستاها و بیشتر به منظور استفاده در موتورپمپ های گازوییلی و ماشین آلات کشاورزی توزیع شده است.
وی یاد آور شد: استان هرمزگان نیاز به مساعدت بیشتری در خصوص سوخت رسانی دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی بتوانیم در زمینه مناسب سازی و تجهیز فروشندگی های این منطقه اقدامات موثری کنیم.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.