به گزارش دوشنبه ایرنا' در آئین جشن ستارگان و دومین یادمان زنده یاد استاد ابراهیم نقوی؛ از 102 دانش آموز برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی، مسابقه ریاضیدان برتر، قرآن پژوهی، مشاعره و مسابقات آزمایشگاهی و 88 نفر از معلمان، مدیران و داوران رقابت های علمی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی در سطح مدارس متوسطه اول در این شهرستان قدردانی شد.
سرپرست آموزش و پرورش رودان در این آئین؛ سرمایه گذاری هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و نقش آفرینی موثر نظام آموزشی را پایه اصلی رشد و توسعه جوامع بشری دانست.
نادر صفایی تربیت نسل متعهد، متخصص، بانشاط و کارآمد برای جامعه را رسالت نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و از ایجاد و توسعه ظرفیت های لازم در راستای رشد و بالندگی علمی، آموزشی و تربیتی آینده سازان ایران اسلامی در این شهرستان خبر داد.
وی افزایش و رشد چشمگیر آمار راه یافتگان به مراکز آموزش عالی معتبر را گواه این مدعا دانست و اظهار داشت: هم اکنون دانش آموزان رودانی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مشغول تحصیل هستند که این امر بیانگر برنامه ریزی هدفمند توأم با مدیریت در راستای رشد و ارتقای جایگاه علمی شهرستان است.
صفایی با تاکید بر لزوم توجه جدی و برنامه ریزی توأم با مدیریت و دقت در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت؛ از دانش آموزان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت خواست با تلاش و همت مضاعف و بهره برداری مطلوب از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در راستای ارتقای جایگاه و توان علمی شهرستان رودان گام بردارند.
در آئین جشن ستارگان و دومین یادمان زنده یاد استاد ابراهیم نقوی؛ از 102 نفر از دانش آموزان برتر و 88 نفر از معلمان و مدیران برتر و داوران رقابت های علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اهدای تندیس، لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل شد.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.