اسماعیل دلشاد جانباز مسئول برگزاری این حرکت نمادین روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هفت تن از جانبازان دوران دفاع مقدس با شعار 'جانبازان، پاسداران خلیج فارس' دهم اردیبهشت ماه مسیر دریایی خلیج فارس حد فاصل جزیره هرمز تا لارک را طی کردند.
وی افزود: جانبازان 50 تا 70 درصدی دوران دفاع مقدس که دست ها، پاها و چشمان خود را در راه دفاع از میهن هدیه کردند، مسیر 18 کیلومتری جزیره های هرمز تا لارک را در آب های نیلگون خلیج فارس شنا کرده و بار دیگر توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: اینجانب به همراه علیرضا عباسی، علی امینی، عین الله عمادی، محمد هادی دهقانی، مجدی غفاریان و خالد رحمانی از استان های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، مازندران و هرمزگان برای دوازدهمین بار پیاپی همزمان با روز ملی خلیج فارس به نمایندگی از سروقامتان دفاع مقدس که با استقامت و پایداری در برابر کفر جهانی از تمامیت ارضی ایران صیانت کردند، نشان دادیم که همچنان آماده جانفشانی برای پاسداری از ایران و اسلام هستیم.

**دونده ماراتن کشور43 کیلومتر از سواحل خلیج فارس در قشم را طی کرد
..............................................................................................
به گزارش ایرنا، رضا زارع دونده ماراتن کشور فاصله بین جزیره های ناز تا فرودگاه بین المللی قشم به مسافت حدود 43 کیلومتر را به مناسبت 10 اردیبهشت ماه (روز ملی خلیج فارس) با هدف گرامیداشت یاد شهدای خلیج فارس طی کرد.
وی از سال 2007 تا کنون چند مقام نخست مسابقه های بین المللی دو ماراتن رده سنی 30 تا 40 سال را در کشورهای کره جنوبی، چین، ترکیه، اوکراین و امارات متحده عربی کسب کرده و سال 1389 نیز طی مسیر 53 کیلومتری در جزیره کیش و 35 کیلومتر در منطقه عسلویه را در کارنامه خود دارد.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.