به گزارش ایرنا، طی آیین اختتامیه این جشنواره که سالانه به مناسبت 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس برگزارشد، تمبر ملی خلیج فارس که از سوی انجمن تمبر هرمزگان با استفاده از خاک جزیره هرمز طراحی شده، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
برگزیدگان دومین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس، بخش چی چی کای خلیج فارس (داستان نویسی)، سرپرستان گروه های عرب، بختیاری، بوشهری، بلوچ و بندری جشنواره منطقه ای موسیقی مرزداران خلیج فارس و سواحل مکران نیز در این آیین مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین کتاب 'چهره های ماندگار خلیج فارس' اثر حسام الدین نقوی، پایان نامه 'جنگ دوم خلیج فارس' نوشته فاطمه زارع دانشجوی دکترای مطالعات خلیج فارس و تابلوی صلح در خلیج فارس اثری از هنرمندان معلول مجتمع فیاض بخش مشهد نیز در این آیین رونمایی شد.
خانواده های شهدا و ایثارگران خلیج فارس نیز در این آیین تقدیر شدند و 'رضا یزدانی' نیز قطعه ای با عنوان خلیج فارس را در ادامه این آیین اجرا کرد.
هفتمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس که از ششم اردیبهشت ماه کار خود را در بندرعباس آغاز کرده بود، شب گذشته طی آیینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استان هرمزگان و شهرستان قشم در مجتمع ارسلان بندر تاریخی لافت جزیره قشم به کار خود پایان داد.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.