به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: اکنون فضای سیاسی جامعه، فضای بازی است و کاندیداها حرف های خود را می زنند و از مردم خواستاریم که حرف های کاندیداها را به دقت گوش کرده و سوابق آن ها را بررسی کرده و پس از آن فرد اصلح و لایق به نظام را انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه مملکت ما اکنون 700 هزار میلیارد تومان مقروض است، تاکید کرد: اکنون مشکل اصلی جامعه ما فقر و اقتصاد و در مرحله بعدی مشکل فرهنگی است و ببینید در مناظره ها کاندیداهای ریاست جمهوری هرکدام بر چه مبنا و اصولی سخن می گویند آیا به درد حل مشکلات می خورند و بعد از آن ملاک های مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح را ببینند و انتخاب کنید.
امام جمعه بندرعباس اظهارکرد: امام خمینی(ره) یک هنر بی نظیر انجام داد و آن این بود که قدرت را از شاه گرفت و در اختیار مردم قرار دارد چرا که ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کرده و افراد را انتخاب می کنند و در واقع برنده یا بازنده انتخابات خود مردم هستند.
آیت الله نعیم آبادی یادآورشد: برفرض مثال شورای شهر با رفیق بازی و جناج بازی خود مردم وارد شورا می شوند و شورا نیز با باند بازی شهردار را انتخاب می کند که کاری از آن برای شهر بر نمی آید و در این رابطه اگر شهر وضعیت مناسبی نداشته باشد نباید به نظام و انقلاب اعتراض کنیم چرا که خودمان انسان لایقی را انتخاب نکرده ایم.
وی همچنین به روز کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کار و کارگر حرف امروز انقلاب ماست و براین باوریم که در مملکت کار هست و دلیل این مدعا مشغول بودن چند میلیون غیر ایرانی است که نشان می دهد کار تنها پشت میز نشینی نیست تا کشور ما دست از پشت میزنشینی برندارد، وضعیت مملکت ما بهتر نمی شود.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: امسال مقام معظم رهبری تولید و اشتغال را به بحث اقتصاد مقاومتی اضافه کرده اند چرا که به پشت میز نشینی در ادارات دیگر نیازی نیست بلکه نیاز ما به تولید محصولات کشاورزی و دامداری و غیره است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.