به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر پنجشنبه در جشنواره امتنان از کارگران نمونه استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کارگر، اظهار داشت: دست های جوانان غیور، متعهد و متخصص، کشور ما را به عزت و خودکفایی می رساند و موفقیت های امروز هم نتیجه کار همه از جمله کارگران است.
وی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم، افزود: با تلاش های این دولت امروز جمهوری اسلامی ایران جزء هفت کشور دنیاست که موفق به ایجاد 700 هزار شغل در یک دوره مشخص شده است.
وی بیان داشت: در اموری همانند رفتار با زیردستان و کارگران باید سیره اهل بیت (ع) را الگو قرار دهیم و نیاز است روحیه صیانت از حقوق کارگران در جامعه تقویت شود.
جادری خاطرنشان کرد: طی روز های آینده با حضور رئیس جمهوری کارخانه صبا فولاد با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن و همچنین پالایشگاه ستاره خلیج فارس که موجب اضافه شدن 360 هزار بشکه و 36 میلیون لیتر به چرخه تولید انرژی می شود و کشور را از واردات بنزین بی نیاز می کند، در هرمزگان افتتاح خواهد شد.
استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: شرکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات می تواند موجب ارتقاء هر چه بیشتر اقتدار ایران در جامعه جهانی شود و به طور یقین ملت ایران در 29 اردیبهشت یک حماسه حداکثری دیگر را به ثبت خواهند رساند.
در هرمزگان بیش از 308 هزار کارگر مشغول به فعالیت هستند.
از 5 تا 11 اردیبشهت هفته کار و کارگر نامگذاری شده و 11 اردیبهشت روزجهانی کار و کارگر است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.