به گزارش سه شنبه ایرنا علی درویش نژاد در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: اصل فعالیت رسانه ای بر افزایش کیفیت قرار دارد ولی شرایط اقتصادی صاحبان نشریه ها و خبرنگاران را هم باید در کیفیت محتوا دخیل دانست.
وی ادامه داد: اما با وجود این رسانه‌ ها سعی کنند به سمت افزایش کیفیت محتوا خود گام برداشته تا مخاطبان بیشتری داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطر نشان کرد: برخی افراد با وجود نداشتن توانایی لازم برای گرداندن نشریه و تهیه محتوای آن، به امید دریافت آگهی درخواست مجوز انتشار نشریه دارند که نمی‌توان مانع این افراد برای درخواست این مجوز شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد: سه نشریه هرمزگان از بین افزون بر 70 نشریه دارای مجوز فعالیت در معرض خطر لغو مجوز قرار دارند که صاحبان مجوز این نشریه ها برای پیش گیری از آن باید مشکل های نشریه خود را برطرف سازند.
درویش نژاد ابراز داشت: با این روند در خواست مجوز؛ تعداد نشریه های هرمزگان در حال نزدیک شدن به مرز 100 نشریه است که در سال 94 برابر با 52 نشریه بود.
وی در اشاره‌ ای کوتاه به موضوع مشکل های نشریه ها به واژه نشریه های اجاره ای پرداخت و گفت: این مسئله مشکل هایی را برای برخی فعالان این حوزه ایجاد کرده است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.