به گزارش ایرنا احمد مرادی دوشنبه در دیدار با مدیر منطقه خلیج فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های مردم ساحل نشین هرمزگان در حاشیه خلیج فارس که با کشورهای عربی همسایه بوده و مدافعان و حافظان خلیج فارس هستند، اشتغال و جذب نیروی بومی و این شرکت به این دغدغه بسیار مهم توجه خاص داشته باشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اهمیت اشتغال روستاییان در این صنعت، ادامه داد: صنعت با ورود خود به مناطق مختلف کشور موجب عمران و آبادانی می شود و صنعت انتقال نفت نیز به عنوان یک صنعت ملی توانسته است با تعامل خوب با روستاییان همجوار خطوط خود نقش بهینه ای در آبادانی کشور داشته باشد.
مدیر منطقه خلیج فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در این دیدار اظهار داشت: این شرکت همانند گذشته هم راستا با سیاست های کلان و استانی فعالیت خود را زیر نظر حضرت ولی عصر(ع) و توجه به منویات مقام عظمای ولایت و در راستای تحقق شعار اقتصادمقاومتی ، اقدام و عمل ادامه می دهد.
علیرضا عطار ادامه داد: منطقه خلیج فارس تعامل خوب و سازنده ای با هرمزگان ، همسایگان و روستاهای مجاور در طول مسیر خط انتقال دارد.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.