به گزارش خبرگزاری تسنیم در بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در نشست مشترک با ناظر گمرکات هرمزگان ضمن اشاره به برگزاری جلسات مشترک متعدد انتظامی هرمزگان و گمرک استان اظهار داشت: این جلسات برای نخستین بار برگزار شده و نشان از تعامل بالا و عزم مشترک دو دستگاه برای ریشه کنی قاچاق کالا و ارز دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه از زمان ورودم به هرمزگان هدفم ناامن ساختن استان برای مجرمین مختلف بوده تصریح کرد: با تعامل ناظر گمرکات استان و دستگاه قضایی هرمزگان این هدف در حوزه مبارزه با مفسدین اقتصادی و مجرمان قاچاق کالا و ارز بیشتر نمود داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس در بخش رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید و اشتغال داخلی اشاره داشت و افزود: رویکرد ما روزکرد اصلاح است و تلاش داریم تا با تعامل گمرک، انتظامی و دستگاه قضا قاچاق کالا و ارز در هرمزگان را ریشه کن کنیم.

ملکی ادامه داد: امیدواریم این حرکت و تعامل به گونه ای پبیش برود که گمرکات هرمزگان به عنوان الگوی مبارزه با قاچاف کالا و ارز در کشور مطرح شده و تمام مرزهای کشور برای برهم زنندگان اقتصاد و مفسدین نا امن شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه با بیان اینکه البته همچنان نقاط ضعفی در کار وجود دارد گفت: با توجه به آموزش‌های پیش‌بینی شده که با همکاری گمرک در دستورکار قرار دارد و بروزرسانی اطلاعات و تجهیزات گلوگاه‌ها اقدامات در حوزه مبارزه با قاچاق امید بخش است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622358
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.